Les mesures d’austeritat, aplicades per el govern del PP, han degradat la llei més avançada en matèria de dependència (LAPAD), fins a uns límits que es poden qualificar d’indignes, sobretot per que afecten a un dels col·lectius més febles i necesitats de la nostra societat, els depenents, tant a nivell de prestacions, com en la qüalitat dels serveis socials.

Aquesta llei, que va ser un gran avanç al seu moment, no sols no s’ha mantés, sinó que, amb aquestes mesures austericides, s’esta desmantellant eixa xarxa social, creada per a garantir un nivell de vida digne a les persones depenents.

Al nostre municipi, sense anar més lluny, hi han persones afectades per aquesta degradació en la llei de dependència, que han passat de tindre una prestació d’uns 300 euros de mitjana, a rebre només 20 euros al mes, per la mateixa prestació, en la seua majoria són persones jubilades.

Des de Compromís demanem que l’Ajuntament es posicione en contra d’aquestes retallades en una llei que, al nostre parer, és imprescindible per a la societat en que vivim.

ÉS UNA INDECÈNCIA RETALLAR EN DEPENDÈNCIA!