Amb motiu de la Jornada anual de l’Orgull LGTB, el col·lectiu de Compromís a Benaguasil convida els seus veïns a ser partíceps d’un dia que reclama la diversitat afectivo-sexual per a totes i tots. Sota el lema “DRETS HUMANS INTERNACIONALS: LGTB LLIURES I IGUALS” el col·lectiu Lambda organitza una manifestació per al proper Dissabte, dia 28 de Juny, a les 19.30 hores, que començarà al Paterre de València.

És un dia per a reivindicar la llibertat alhora d’estimar i esser estimat, un dia en el que cal dir ben fort a aquelles persones que volen possar-li trabes a l’estima amb dogmes de fe i ideologies descolorides i conservadores, i a aquelles que censuren actes en favor del col·lectiu LGTB des d’Ajuntaments com el de Benaguasil, que l’estima és lliure i no és mai cap delicte.

Compromís també organitza un sopar per la diversitat LGTB, ací teniu un enllaç amb tota la informació per apuntar-vos: https://www.facebook.com/events/289550951222230/?fref=ts

Així que ja ho saps; ESTIMA COM VULGUES, PERÒ ESTIMA!

10454261_10152242814058131_5017530952395829339_o