El passat dijous, dia 31 de juliol, el col·lectiu de Compromís per Benaguasil es va reunir amb Mario García Valero, membre de la Plataforma d’Afectats per la Hipoteca (PAH) i veí del municipi de Benaguasil.

Mario ens va informar de la situació dramàtica que viuen certs veïns de Benaguasil, tant pel que fa a casos de desnonament i execució hipotecària, com de manca d’aliments i productes bàsics. Ens va relatar, mantenint sempre l’anonimat dels afectats les situacions que se li plantegen a ell personalment davant la inoperància de l’administració local i del desbordament dels Serveis Socials.

Després d’escoltar-lo atentament passarem a plantejar-li les preguntes pertinents sobre com fer front al problema des de l’administració. S’encetà un debat i una pluja d’idees on tots i cadascú dels presents aportà la seva visió. A la fi es va acordar presentar una moció amb una sèrie de mesures consensuades.

A més, Mario va felicitar a Compromís per ser l’únic partit polític de Benaguasil que es reuneix amb ell per tractar el tema i mirar de solucionar-lo.